clarastarstable.blogg.se

clara on starstable

Dåliga förlorare!

Publicerad 2013-12-26 18:21:52 i Allmänt,

detta hände mig idag då jag vann mlc med snowkiss. min första medalj med henne ^^^ men på banan märkte jag även att tvåan som låg väldigt nära mig ( det vet jag eftersom att honb gick upp i ledning förre mig i ca 5 sek XD) såg jag inte. hon hadde alltså iggat mig. aja tänkte jag det spelar ingen större rol då jag inte ens vet vm denna tjej är. 
 
sedan kommer jag i mål som 1a och blir jätte glad då det var en helt felfri  runda med min snowkiss ^^ men då börjar jag och min kompis joline swiftmountain prata i vänn. och sen säger hon att tjejen som kom tvåa skrev: feeen att hon vann!!(tjejen som kom tvåa hadde ju iggat mig så jag såg det nt) och jag blev så jävla arg. här blir man glad liksom för att man fått sin medlj och sen är det ngn som ska kränka en!! så himla dålig förlorare! 
 
vissa spelare kämpar sjukt länge bara för att få en medalj liksom! det är så tråkigt att sso har blivit så här:(  
för att göra detta inlägg lite roligare så avslöjar jag lite med denna bild ;)

Kommentarer

Postat av: Celine Nightlee

Publicerad 2013-12-30 18:21:18

Det är synd att vissa spelare har lite dålig stil :( Men grattis att du vann! Själv har jag inte en enda medalj men aja :) Undra vilken häst du har köpt :D ( eller ponny XD )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela