clarastarstable.blogg.se

clara on starstable

idag...

Publicerad 2014-01-02 02:01:08 i Allmänt,

en samanfatnig av dagen XD :)  lite sent inlägg men ändå XD
 
först så levlade jag sally som nu är i level 7 :) 
sedan körde jag fgc med snow kiss gick skiet och kom 6a XD 
sen efter fgc hadde jag event :)   vi hadde först dressyr lektion i padockön. vi övade galopp ombyten samt stälning osv. alla var riktigt duktiga!! efter att vi sedan skrittat av hästarna körde vi två omgångar av under hökens alla vingar kom:) för mig gick det skit efter som att jag bara hadde vitt och blott och svart på mig XD men första omgången vann italy (lilly appelbaker) och andra vann snus mumriken ( nicole  oldpie ) grattis till er :) ;p
 
sedan körde jag gådc  med snow kiss och vann :) 
 
sen så har jag slagigt dagligt bästa i en bana (glömt vad den heter XD) 
 
och nu på kvällen har jag kört fyllo hoppning med ida mountainhome :))) XD
 
hoppas ni också haft en bra dag ^^
 
 
 
en fin bild från eventet XD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela